Galvenie uzdevumi
- izstrādā un realizē iestādes ārējās un iekšējās komunikācijas plānus un taktiskos projektus;
- organizē sabiedrības informēšanu un izglītošanu par iestādes darbības jomu;
- izstrādā klientu apkalpošanas procesu, pilnveido klientu politikas un klientu apkalpošanas standartu, organizē klientu aptaujas;
- sagatavo un nosūta plašsaziņas līdzekļiem paredzētus informatīvos materiālus un paziņojumus;
- atbild uz plašsaziņas līdzekļu pārstāvju, nevalstisko organizāciju vai iedzīvotāju jautājumiem (mutiskiem un rakstiskiem), kas saistīti ar iestādes darbību;
- piedalās ar iestādes darba atspoguļošanu saistītu pasākumu organizēšanā;
- nodrošina informācijas papildināšanu un aktualizēšanu iestādes mājaslapā internetā un citās valsts informatīvajās sistēmās;
- analizē plašsaziņas līdzekļos atspoguļoto informāciju.