Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras (turpmāk – VTUA) Kvalitātes politikas mērķis ir nodrošināt nepārtrauktu kvalitātes pārvaldības sistēmas uzlabošanu, veicināt klientorientētu pakalpojumu attīstību un iestādes stratēģisko mērķu sasniegšanu, ievērojot normatīvo aktu prasības, labas pārvaldības principus, iestādes pamatvērtības un klientu apkalpošanas vērtības.

VTUA misija

Sekmēt cilvēku veselībai un videi drošas traktortehnikas izmantošanu tautsaimniecībā, kā arī izglītot sabiedrību un veicināt tās izpratni par Latvijas lauksaimniecības nozares vēsturi un K. Ulmaņa nozīmi vēstures veidošanā.

VTUA vīzija

VTUA ir proaktīva, inovatīva, valsts tautsaimniecības attīstību veicinoša valsts pārvaldes iestāde, kas sniedz kvalitatīvus pakalpojumus klientiem izdevīgā vietā, laikā un veidā, vairojot klientu apmierinātību un sabiedrības uzticību.

Kvalitātes politikas pamatprincipi

VTUA īsteno Kvalitātes politiku, ievērojot pamatprincipus:

  • sistēmiskums un procesu pieeja – dokumentēti un regulāri pārskatīti procesi, skaidri noteikti procesu vadības principi un kritēriji procesu mērīšanai;
  • nepārtraukta pilnveide – pastāvīga kvalitātes vadības sistēmas uzlabošana, sasniegto rezultātu izvērtēšana, pilnveides iespēju identificēšana, uzlabojumu ieviešana;
  • klientorientētība – iestādes procesu attīstība, lai veicinātu klientu vajadzībās balstītu pakalpojumu nodrošināšanu;
  • atbilstība kvalitātes vadības sistēmas ieviešana un pilnveide balstīta uz iestādes darbības stratēģiju, sasniedzamajiem mērķiem, iestādes vērtībām un normatīvajiem aktiem;
  • nodarbināto labbūtība – labvēlīgas darba vides uzturēšana, vairojot nodarbināto motivāciju pilnveidot sniegumu un paaugstināt profesionālās kompetences;
  • līdzdalība un atbildība – Kvalitātes politikas īstenošanā, pilnveidē  un kvalitātes kultūras veidošanā piedalās visi iestādē nodarbinātie.