Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Pieprasot pakalpojumu, klientam jānorāda iesnieguma veidlapā prasītā informācija. Aizpildīto iesniegumu klients var iesniegt klātienē. Pirms pakalpojuma sniegšanas klātienē, klientam jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte).
Apmaksas veidi:
1. priekšapmaksa (rēķins) (banka, internetbanka, Latvijas pasts);
2. klātienē, veicot bezskaidras naudas norēķinus ar maksājumu karti (POS) (rēķins).
Pakalpojuma gala cenā iekļauj pakalpojumu veidu par norēķinu nodrošinājumu valsts funkciju veikšanai tikai tajos gadījumos, kad klients apmaksā rēķinā vai čekā norādītos pakalpojumus, izmantojot norēķinu karti. Savukārt, saskaņā ar izrakstīto rēķinu, klientam veicot norēķinus bankā, internetbankā vai Latvijas pastā, samaksa par norēķinu nodrošinājumu netiek piemērota.Pakalpojuma saņemšana
Iestādes amatpersonai pieņemot pozitīvu lēmumu par traktortehnikas, tās piekabes un numurēto agregātu tirdzniecības vietas reģistrāciju, komersantam vai tā pilnvarotai personai tiek izsniegta traktortehnikas, tās piekabes un numurēto agregātu tirdzniecības vietas reģistrācijas apliecība. Negatīva lēmuma gadījumā klientam klātienē vai pa pastu, ierakstītā vēstulē, tiek sniegta informācija par atteikuma iemesliem traktortehnikas, tās piekabes un numurēto agregātu tirdzniecības vietas ne reģistrācijai.