Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Pieprasot pakalpojumu, klientam jānorāda iesnieguma veidlapā prasītā informācija. Aizpildīto iesniegumu klients var iesniegt tuvākajā VTUA klientu apkalpošanas vietā, pievieno reģistrācijas apliecību un numura zīmi. Iesniegumu var iesniegt arī traktortehnikas tehniskās apskates veikšanas reizē. Iesnieguma veidlapu var atrast VTUA tīmekļa vietnes sadaļā “Traktortehnikas reģistrācijas veidlapas”.
Savukārt situācijā, ja reģistrācijas apliecība vai numura zīme ir nozaudēta, noņemšanu no uzskaites norakstīšanai arī var veikt, bet tikai iesniedzamajā iesniegumā papildus jāuzrāda nozaudēšanas fakts.
Pirms pakalpojuma sniegšanas klātienē, klientam jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte).Pakalpojuma saņemšana
Pozitīvā lēmuma gadījumā klients saņem lēmumu par traktortehnikas noņemšanu no uzskaites, tai skaitā elektroniski parakstīto datni, kuru viņš var izdrukāt. Ja traktortehnika tiek noņemta no uzskaites saistībā ar īpašumtiesību maiņu, tad VTUA Valsts informācijas sistēma automātiski ģenerē atļauju piedalīties ceļu satiksmē 30 dienu garumā. Ja traktortehnika tiek noņemta no uzskaites norakstīšanai, klientam jānodod numura zīme un reģistrācijas apliecība tuvākajā VTUA birojā.
Savukārt, ja lietotājs saņem lēmumu par pakalpojuma noraidīšanu vai anulēšanu, klāt tiek pievienots pamatojumu kas ir jāuzlabo un jāpilnveido, lai traktortehnika tiktu noņemta no uzskaite un tiek aicināts e-pakalpojumu iesniegt no jauna.