Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Pieprasot pakalpojumu, klientam jāiesniedz iesniegums, kuru klients var iesniegt klātienē vai elektroniski. Pirms pakalpojuma sniegšanas klātienē, klientam jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte).
Apmaksas veidi:
1. priekšapmaksa (rēķins) (banka, internetbanka, Latvijas pasts);
2. klātienē, veicot bezskaidras naudas norēķinus ar maksājumu karti (POS) (čeks vai rēķins).
Pakalpojuma veids par transporta nodrošinājumu citu pakalpojumu veikšanai tiek piemērots par nobrauktajiem kilometriem līdz klienta norādītajai adresei un atpakaļ uz tuvāko VTUA biroju (Kuldīgā, Jelgavā, Limbažos, Rēzeknē vai Gulbenē).
Pakalpojuma gala cenā iekļauj pakalpojumu veidu par norēķinu nodrošinājumu tikai tajos gadījumos, kad klients apmaksā rēķinā vai čekā norādītos pakalpojumus, izmantojot norēķinu karti. Savukārt, saskaņā ar izrakstīto rēķinu, klientam veicot norēķinus bankā, internetbankā vai Latvijas pastā, samaksa par norēķinu nodrošinājumu netiek piemērota. -
Pakalpojuma saņemšana
Ja Augu aizsardzības līdzekļu lietošanas iekārtas pārbaudes laikā iekārtai netiek konstatēti trūkumi un bojājumi, tai tiek izsniegta Augu aizsardzības līdzekļu lietošanas iekārtas uzlīme uz trīs gadiem. Savukārt, ja pārbaudes laikā iekārtai tiek konstatēti trūkumi un bojājumi, īpašnieks tiek aicināts 60 dienu laikā novērst konstatētos trūkumus un bojājumus un pārbaudi, par samazinātu pakalpojuma cenu, veikt atkārtoti.