Valsts kancelejā otro gadu pēc kārtas novērtē VTUA darbu klientu apkalpošanā

Valsts kancelejā otro gadu pēc kārtas novērtē VTUA darbu klientu apkalpošanā

2018.gada 14.decembrī, otro gadu pēc kārtas, Valsts kancelejā godināja iedzīvotāju visatzinīgāk novērtēto Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras klientu apkalpošanas speciālistu.

 

Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonija laikā ar Ministru prezidenta pateicības rakstu tika godināts Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras Vidzemes reģiona nodaļas vecākais inspektors Balvos Valentīns Ķikuts par atsaucīgu un profesionālu klientu apkalpošanu.

 

Balvas pasniegšanas ceremonijas laikā tika sveikti tie valsts pārvaldes darbinieki, kas Laba servisa kustības laikā guva visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu.

 

Pērn Valsts kancelejā, ar Ministru prezidenta pateicības rakstu tika godināts Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras Rīgas reģiona nodaļas tehniskās uzraudzības vecākais inspektors Mārtiņš Puriņš par atsaucīgu un izcilu klientu apkalpošanu un kuru augsti novērtējuši iedzīvotāji.

 

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

 

Plašāku informāciju skatīt Valsts kancelejas tīmekļa vietnē “Godina iedzīvotāju balsojumā visatzinīgāk vērtētos klientu apkalpošanas speciālistus” vai arī Valsts kancelejas tīmekļa vietnē flickr "14.12.2018. MK-klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonija"

  • Publicēts:
    28.12.2018

Darba plāns

  • ZM klientu apkalpošanas centrs
  • Vizuālo elementu ansamblis
  • valsts ir internetā
  • Laba servisa kampaņa
  • Ziņo KNAB
  • E-adrese